Data e postimit: 2016-09-22 15:20:20
Lexime: 4567
Spitalet ne Shqiperi!
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Problemet e sherbimit shendetesor ne shoqerine shqipetare
Autori: anisa
Shkolla: 18 tetori
Klasa: 10
Qyteti: lushnje
E-mail: anisa12@gmail.com


Ne vendin tone problemet e sherbimit shendetesor jane nga me te ndryshme .Keto probleme jane bere si pasoje e larginit te pacienteve .Pacientet edhe pse kane karte shendeti qe do te thote qe mjekimi i tyre te behet falas ata i paguajne nje shume te konsiderueshme per nje vizite tek mjeku .qofte doktor apo infermier ..edhe pse jane ne turnin e punes ata e bejne pushim,,jo vetem por edhe ambulanca ne raste urdhente gjendet e mbyllur pasi kjo mund te shkaktoj perkeqesimin ose vdekjen e nje personi . Ne qoftese do te isha un ne vend te drejtorit apo ministrit te sherbimit spitalor ,te gjithe infermjeret apo doktoret nk do te kishin asnje pushim tjeter ,po vetem pushimin e drekes ...Ne qoftese doni te shpetoni jete dhe te ecim perpara me sherbimin e shendetit mbajni ambulancat hapur dhe funoni fort...

Vepra te ngjashme
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: FJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: teknologjia sot,vlere apo pasoje negative
sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne fushen e teknologjise.Zhvillimi i saj ka sjelle shume dobi ne jeten e anetareve te shoqerise,saqe mund te themi me bindje te plote se ajo konsiderohet si ...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Fabiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore. Keto eksperimente behen per te studiuar sjel...
Autori: enxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshentet
Adoleshenca. Te jesh adoleshent do te thote te ndjesh droje,te fillosh te mendosh si te rriturit,nderkohe qe nuk je teresisht femije dhe te tjeret te bejne te mendosh se je i tille.Te gjithe thone se adoleshentet jane gati te fluturojne ne moshen e tyre,...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Djemte
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur se vajzat.Ne qofte se jane ne grup ata sillen si te forte,ndersa kur jane vetem per vetem me nje vajze,ata hapen dhe ja tregojne te gjitha sekretet asaj vaj...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: Reilda · Lloji: Analize letrare · Tema: Tekst ndergjegjsues
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nje femonem shum i rastisur per te gjithe ne. Te gjithe e njohim dhe kemi degjuar rreth bullizmit. Bullizmi eshte nje nder fenomenet me te rrezikshem per nje...
Autori: jessica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: artistet shqiptare kudo ne bote
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....
Autori: sindi sindi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme". Pse ndodh kjo ? Fati vendoset nga ne? Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje br...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...




Komentet e fundit!

Emri: Ana Kurvica
Email: Ana kurvica @ yahoo.com
Komenti: funoni ato??????!!!!!!!😧😧😧😧

Emri: Ana Kronjali
Email: anakronjali@gmail.com
Komenti: shume e bukr bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com